About Me

My photo
Author of this blog, a muslimah, an executive, a daughter, a sister, a leader, the coffee-addict, a book-worm, a traveller, always a listener and story-teller but never attention-seeker!

Tick tock..

Daisypath Wedding tickers

Thursday, October 8, 2009

Will be away..


Mata mengantuk kerana perut yang kenyang..maklum lah baru lepas lunch. Jenguk2 kat facebook jap, rasa boring jugak. Tinggalkan FB sebab teringatkan blog. Ye la..starting tomorrow, I'll be away for 3 days..oye..oye..nak rest puas2 before get back on track!
Tak sedar diri gak aku nih..keje melambak kat atas meja tuh (saje jer aku nak gitau kat korang yg aku tgh bz..tu yg upload pic meja ku yg bersepah tu..hehe). Paperwork ngan billings, semua ni sibuk bermusim untuk aku. This week nye tight-schedule sebab preparing for handing over unit to customer. Hurm..nak clear sebelum tengahari esok. Sebenor-benor nye, tangan ku yang gatal nak snap pic nih..gatal nak menaip. Nak merasa stayback kat opis lagi hari ni kot..huhu..tidak..tidak. Hari ni aku nak balik punctual pukul 5. Seram sejuk dok opis ni sorang-sorang (huhu...cejuk air-cond).
Bukan apa, kat area opis aku ni kerap jadi kes ragut sejak dua menjak ni. So..risau gak la aku sorang2 tutup kedai dah lewat petang kan.
P/s: Ms. Writer..don't know what to expect from this holiday.

7 comments:

  1. bahaya tu duduk sorang.. hati2 tau.

    ReplyDelete
  2. pi sana beli kt aku kopok leykoq kak!
    erkk..apa kaitan kl ngn kopok lekoq hahaha...

    ReplyDelete
  3. Mekacih uols...akan bertolak petang nih..

    ReplyDelete
  4. jangan lupa mem "berat" diri anda di Majlis MIMPI 18 hb ni di Galeri Shah Alam..

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails