About Me

My photo
Author of this blog, a muslimah, an executive, a daughter, a sister, a leader, the coffee-addict, a book-worm, a traveller, always a listener and story-teller but never attention-seeker!

Tick tock..

Daisypath Wedding tickers

Wednesday, December 1, 2010

Will be away


Friday, 3rd December nanti I'll be away for a while.
Insyaallah, jika tidak ada aral melintang, akan kembali ke tanahair on 7th Dec.
Selama berpergian, satu perkara yang pasti..
I akan merindui kalian semua (rindu 'roaming' di alam maya juger...) Jadi, jika tidak keberatan doakanlah I selamat pergi dan selamat pulang ya..
boleh tak? kalau tak boleh pun tak apa lah...
nak buat macam mana...sedar siapa diri ku ini, ibarat seorang blogger melukut di tepi blogspot..(huhu...sentimental la pulak, sekali peribahasa tah ape2 yang keluar)



foto-foto bikin panas


Actually, I dont really know what to expect from this holiday trip. Hujan emas di negeri orang kan...hmmm...:-/

Macam-macam reaksi teman-teman bila dimaklumkan destinasi yang bakal dituju. Ada yang excited mengalahkan orang yang nak pegi, ada yang.."erm, takde tempat lain ke nak pergi?". Anyway, I selalu berpegang pada kenyataan ni, "kita tak mungkin dapat puaskan hati semua orang.." Am I right?

Oleh itu, bersyukurlah apa yang kita dapat, apa yang kita ada. Berbaloi dan sejajar dengan usaha. Tambah-tambah lagi percutian percuma...so, sendiri mau ingat ya..!


Kalian semua, sila jaga diri masing-masing. Jangan nakal-nakal masa I takde okeh! Yang boleh nakal I sorang saja! haha....sengal sungguh anak dara makcik jijah ni!

That's all for now...daaa :)


P/S: Sila rindukan I...^_^

21 comments:

  1. akak...........nak p mana neh??/rindu la kt akak......akak pn take care ok.......nak ole2...hehhe

    ReplyDelete
  2. wah...seronok bukan main dia. pegi makan angin kat mana?

    ReplyDelete
  3. Assalamualaikum wbt
    Wah! Baru berbincang macamana nak tambahkan pendapatan, dahhh pergi ke rantauan. Ala dunia kan kecik je,Kan dunia ni tanpa sempadan! Lainlah nak cari yg sepadan....

    ReplyDelete
  4. HONEYBUNNY: Nak ole2....boleh..gambar dari sana pun ole2 jugak kan..hihi...:) akak pun tak tau lagi kat sana tu mcmmana ila..insyaallah..jika ada rezeki:) pergi mana?erm...dah bagi klue dah dgn pic tu..hehe

    EELOBOR: Seronok under-control lagi. masih ingat keja yang tak siap kat ofis. Destinasi nya -- rujuk gambar..hihi.

    ReplyDelete
  5. TAJNUR: W'kmslam..
    hehe..gelak sorang-sorang saya baca komen TAJNUR. Kalau lah benar bagai dikata, hari ni bercita-cita nak dapat duit ekstra, esok jadi kenyataan..saya pun nak. Dunia tanpa sempadan, tapi "jambatan yang menghubungkan sempadan" tu terpaksa saya tinggalkan. Mencari yang sepadan pun perlu...hihi. :)

    ReplyDelete
  6. selamat berangkatan...pehhh..betui ke ayat ni...??

    ReplyDelete
  7. Selamat pi dan balik naa..
    jgn lupa ole2 tu k..

    ReplyDelete
  8. Salam ekenal kembali

    selamat berjalan2 ye cik adik

    ReplyDelete
  9. Pic tower tu macam Skytower di Auckland..hehe

    ReplyDelete
  10. Hendak ke manakah itu?? Kelihatan cantik tempatnya. :)

    ReplyDelete
  11. kak ct nak pegi mane? nak ikut!

    tp klu setakat g gurney drive,x nak la ikut...sendiri pun leh pegi...
    huhuhu

    ReplyDelete
  12. selamat bercuti-cuti-annnnnn......kamu jangan nakal yaaa!!! hehehe

    ReplyDelete
  13. Selama Uberpergian ni, I pun berpergian..heheeh...

    Selamatlah kita pergi & pulang!

    ReplyDelete
  14. Makwe, u pergi Beijing ke? Waduh jeles bangat seh...

    ReplyDelete
  15. JEBATEJA: terima kasih..esok saya berangkat (bukan mengangkat..hihi).

    LANABULU & IMANSHAH: terima kasih..insyaallah..:)

    KAK NIDA: good try...tapi tak betul lah kak. Asia kak..asia..cube lagi.hihi.

    ReplyDelete
  16. KAKCIK: cantik kan. saya suka pemandangan waktu malam..nak tengok cahaya laser kat sana. Tempatnya kalau nak tahu kena tunggu saya balik..insyaallah.

    BELALANG: bukan Gurney, itu pasti. Over the sea..& ada pulau2 jugak..hihi. takleh ikut, tempat dah penuh, next kak ct ajak yer..

    FA'ATIP: thanx kak fa. err...tak boleh nakal yer? sikit pun tak boleh? huhu....

    ReplyDelete
  17. LCA: ya..mudah2an..selamat we both pergi & pulang..dah balik nanti sama2 kita share stories okey? :)

    VIC: sipi2 dah tu....cubaan yang bagus..:) jangan jeles dulu...belum tahu macammana keadaan kat sana :D

    ReplyDelete
  18. tak NAK teka, tapi NAK ikut...!

    tak NAK rindu, tapi NAK cemburu...!

    bleh?

    ReplyDelete
  19. sonoknyerr nak jalan jalanns tewww.. ammvoiii

    ReplyDelete
  20. KAK AZIE: kak azie lambat sikit je..klu tak boleh ikut..hehehe.

    ALEX: fun, enjoy..but starving..hee:)

    EN_ME: seronot.....best woo...hehe
    thanx drop comment..:)

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails