About Me

My photo
Author of this blog, a muslimah, an executive, a daughter, a sister, a leader, the coffee-addict, a book-worm, a traveller, always a listener and story-teller but never attention-seeker!

Tick tock..

Daisypath Wedding tickers

Tuesday, March 29, 2011

Manifestasi lemahnya seorang hamba

"Wahai Yang Hidup dan Yang Berdiri sendiri! Dengan rahmat-Mu aku memohon bantuan. Perbaikilah urusanku semuanya, dan jangan Kau serahkan urusanku kepada diriku sendiri walau sekelip mata pun."


Riwayat al-Nasa'i dan Ibn Sunni




11 comments:

  1. masa untuk menginsafi jap... huhuhu

    ReplyDelete
  2. renungan yang bagus sebelum tidur...


    PS; eelobor ko baca doa kuat2...uami nak tidur nie...

    ReplyDelete
  3. amin, lawa jari pinjam..


    pss: letak sekali doa di MIXPOD. senang hafal tipa kali buka BLOG..

    ReplyDelete
  4. aminnn...
    semoga di permudahkan
    segala urusan anda..
    :D

    ReplyDelete
  5. terjaga tidur..terlihat ayat ini

    ReplyDelete
  6. EELOBOR:
    hmm..itu lah..sepatutnya kita ni tiap2 hari kena insaf kan..

    CITARASA RINDUAN:
    yup..sebelum tidur, renungkan diri sendiri dalam sehari..yang tersalah, tersilap dan terkurang..sama2 kita renungkan..(dan selamat beramal)..hehe..

    ReplyDelete
  7. ZEQ:
    terima kasih. jari original tak boleh tengok...rahssiaaa...hehe

    ZULKBO:
    Terima kasih bro..:)

    ReplyDelete
  8. LCA:
    Sama2 sha...:)

    IMANSHAH:
    sekadar renungan bersama...

    ReplyDelete
  9. Dah tau lemah, elakkan melawan..hehe. Melawan nafsu.
    Nafsu makan, nafsu pakai, beli dan bergaya

    ReplyDelete
  10. ZEQ:
    Melawan biar bertempat. melawan nafsu, itu perlu. dah namanya pun perempuan...9 nafsu lawan 1 akal..lelaki lah perlu jadi pembimbing, meluruskan yang bengkok dengan bantuan 9 akal..huhu

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails