About Me

My photo
Author of this blog, a muslimah, an executive, a daughter, a sister, a leader, the coffee-addict, a book-worm, a traveller, always a listener and story-teller but never attention-seeker!

Tick tock..

Daisypath Wedding tickers

Wednesday, August 17, 2011

Wordless Wednesday #8: Lovely delicacies






21 comments:

  1. Sampai sekarang kakcik belum lagi mengetahui bagaimana rasa macaron tu. :)

    ReplyDelete
  2. hihi,sama.jat pun xtahu apa rasanya.huhu

    ReplyDelete
  3. Macaroons tu kan, macam tak gebuuu jea....tapi sedap tak? Beli mana? Harga berapa? Macaroons kan selalunya harga dia boleh membatalkan puasa... ;-)

    ReplyDelete
  4. akak tak suka sangat macaroon nih..manis sangat.. pernah try buat tapi tak jadi..

    ReplyDelete
  5. macarooon...sedappp kak...hehe...nyum4...

    muahhaha...rindu akak..hehe

    ReplyDelete
  6. orang tua macam pakngah ni suka kuih koci dan yang sewaktu dengannya juga.

    ReplyDelete
  7. anak kak ain pun sibuk nak makan macaroon ni...

    ReplyDelete
  8. Macaron?

    Makaroni akak tahu ler. hehehehe

    ReplyDelete
  9. Sedap!!!!! tapi mahal. Sebiji RM1.00, hari tu beli 10 ketul, belum sampai parking dah habis...(peristiwa ini berlaku pada waktu malam bulan Ramadhan ek...)

    ReplyDelete
  10. Salam Murni. Lama senyap ja, apa kabar?

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails