About Me

My photo
Author of this blog, a muslimah, an executive, a daughter, a sister, a leader, the coffee-addict, a book-worm, a traveller, always a listener and story-teller but never attention-seeker!

Tick tock..

Daisypath Wedding tickers

Wednesday, November 2, 2011

Wordless Wednesday #10: Kisah Klasik Untuk Masa Depan




12 comments:

  1. klasik tapi nampak masih elok lagi kak....

    ReplyDelete
  2. Pasti ia menyimpan banyak memori... sayang kalau dibiarkan terbiar begitu sahaja sebab ianya masih cantik

    ReplyDelete
  3. Konpem klasik! Cantik sungguh rumah tu :)

    ReplyDelete
  4. yang klasik itu kisah dia. rumah dah tak klasik dah!

    ReplyDelete
  5. KAKCIK:
    Ya, kakcik..rumah terbiar, tepi jalan. kami dua beradik tertarik dengan rumah melayu ni..sayang nya....:(

    LCA, EELOBOR, ILA HONEYBUNNY & DINAS ALDI:
    Klasik. Kalau perhatikan betul-betul ukiran kayu pada dinding & jenang tingkap tu..terasa sangat kemelayuannya. sayang..susah nak cari rumah yang ada seni ukir macam ni..

    KAK NIDA:
    Rumah ni kalau dipulihkan..mesti bertambah nilai estetika nya..what a loss...

    IM:
    IM mesti tau rumah ni kat mana...kan..hehe...ni masa pergi Lee Bundle hari tu lah..kat Kubang Semang tu..sayang rumah tu dah ditinggalkan. mungkin owner ada masalah sendiri kot, ataupun tak ada waris..

    ReplyDelete
  6. wah ni vintage ni...suka suka teringat kat rumah arwah nenek saya..

    ReplyDelete
  7. ishhhh....veteran nya rumah...family hang punyer ke....??

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails