About Me

My photo
Author of this blog, a muslimah, an executive, a daughter, a sister, a leader, the coffee-addict, a book-worm, a traveller, always a listener and story-teller but never attention-seeker!

Tick tock..

Daisypath Wedding tickers

Sunday, December 25, 2011

Selamat Menyambut Hari Natal..

'Christmas Fantasia' di Sunway Carnival Mall
Selamat menyambut hari Natal buat yang mereka beragama kristian.


Ini adalah entry auto-published. Cuti krismas kali ini saya berada jauh di Timur Tengah..mesti sekarang ni saya tengah sarat rindukan Malaysian food. Makanan tok arab walaupun sedap tak sama hebatnya dengan masakan melayu. Entahkan kebulur saya kat sini..entahkan tidak...! Doakan saya selamat pergi dan selamat pulang ya..


Sekadar memeriahkan cuti kelepasan umum..saya share kan a few photos taken at malls around Seberang Perai. Sekadar tertarik dengan deko krismas ni saja...insyaallah..tahun ni pengalaman pertama saya bermain salji betul..bukan salji tipu di bumi orang. Harap-harap dapat tengok 'gingerbread house' masa kat sana nanti..takde pulak kat mall sini.

'Merry White Christmas' di AEON Jusco Seberang Perai City
Balik nanti..Insyaallah kalau semuanya berjalan lancar akan saya kongsikan entri travelogue saya selama 10 hari jauh dari bumi Malaysia yer...[cewah-cewah...bajet terer..!haha]

Salam dari Semenanjung Anatolia....



3 comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails