About Me

My photo
Author of this blog, a muslimah, an executive, a daughter, a sister, a leader, the coffee-addict, a book-worm, a traveller, always a listener and story-teller but never attention-seeker!

Tick tock..

Daisypath Wedding tickers

Wednesday, February 22, 2012

Wordless Wednesday #16: Look at the kids!




18 comments:

  1. Replies
    1. Bitt,

      pandai nyer...itu jugak lah yang i terfikir masa tengok budak2 ni.

      Delete
  2. lama jat duk renung gambar 2 sis.kot2lah ada bnda pelik.hihi O.o

    ReplyDelete
    Replies
    1. Zati,

      sebenarnya tak ada apa-apa yang pelik kat gambar tu..sekadar suka tengok kemesraan dua orang budak tu..

      Delete
  3. salam..
    ermm...tak tahu nak cari apa..?
    yang pasti baju spongebob menjadi
    pilihan..he he

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bro Zul,

      Wkmsalam..
      tak perlu cari apa-apa, saja nak tengok pengamatan masing-masing...unik gak pemerhatian tu..saya pun tak perasan baju spongebob tu..hehe

      Delete
  4. Budak tinggi: Tengok la akak tu snap gambaq kita, hehe.

    Budak rendah: Tu la, segan la pulak cek dibuatnya..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kak Dinas...

      chek suka dialog tu! Possibility is there...ataupun depa tengah komplot nak kenakan chek tak...

      Delete
  5. bagusnya mereka .. berbual secara bersemuka. tak main sms atau fesbuk ni ..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Al-Lavendari,

      Pakngah, saya rasa depa tak sempat nak bukak akaun facebook lagi...sebab tu masih ada masa bermesra-mesraan macam ni..

      Delete
  6. Assalamualaikum Yong Murni, salam kenei, pe kabor? Balas ziarah dan tima kasih follow blog akak. Hensom budak2 Arab ni...eh Arab ke?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Moh Kembara,

      Wkmsalam..yong...terima kasih balas lawatan..kenal blog yong melalui tihara...

      budak-budak ni dok tempat yong lah....budak2 turki ni..

      Delete
  7. apa yg cuba di maksudkan erk....den pun mcm si ZATI tu...tenung lama2 dah...ahakz

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jebat,

      adoii..kesian hangpa dua dok tenung gambaq tu lama-lama...chek saja nak tengok apa hangpa dapat simpulkan dari gambaq tu..takdak apa yang pelik chek oii..

      Delete
  8. Replies
    1. sufatihanur,

      ni lagi sorang yang pandai....betul..kanak2 turki. sekali pandang macam twins..

      Delete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails