About Me

My photo
Author of this blog, a muslimah, an executive, a daughter, a sister, a leader, the coffee-addict, a book-worm, a traveller, always a listener and story-teller but never attention-seeker!

Tick tock..

Daisypath Wedding tickers

Wednesday, March 7, 2012

Wordless Wednesday #18: Hello, My name is Nico!









14 comments:

  1. Eee geramnya akak tengok Comel sangat. Cubitkan pipi dan paw dia utk akak ya. Kucing Siti ke ni?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kak Aidah,

      Kucing adik saya ni..heee..geram kan..ni gambar sebulan dua lepas..sekarang semakin besar gara2 RC...hehe..makan tak hengat girlfriend tau dia ni...bolehh..nanti saya cubit2kan utk akak okey..

      Delete
  2. Amboi... siap pakai baju. Lampin pakai tak? :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kakcik,

      dia nyaris-nyaris dipakaikan lampin, sebab masa mula2 dia datang rumah dulu asik buang merata-rata...cirit pulak tu...

      Delete
  3. assalamualaikum...

    ini kucing yg dr turki tue ke???

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sahrom..

      eh bukan..ini memang dari Malaysia..hehe...adik saya yang pelihara ni..

      Delete
  4. wah..pakai baju lg...comel gila...;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Papa Mifz...

      Nanti saya masukkan gambar dia pakai topi pulak..hehe

      Delete
  5. Tomeinyaaaa bulu dia tembaaaannngggg! Hehe..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kak Dinas..

      Dia ni bulu berserabut...bulu kat telinga dia tu sikit punya susah nak trim..tak reti dok diam..sudahnya adik saya biarkan je mcm tu..
      tapi tetap buat pemantauan..takut kena kutu...

      Delete
  6. Uikkk...baru kuar dari mesin basuh ke ni...??? ahakz....

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jebat,

      Hahaha..bulu dia macam kena renjatan elektrik..tapi bila dia jalan mengodek-ngodek dalam rumah tu..memang terpegun tengok bulu dia yang ikut terkodek-kodek sama...

      Delete
  7. comelnya nico.......siap pakai baju lagi.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kak Nza,

      mummy yang bela nico ni jangan kan baju..topi pun dia taruk kat nico ni..haha

      Delete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails