About Me

My photo
Author of this blog, a muslimah, an executive, a daughter, a sister, a leader, the coffee-addict, a book-worm, a traveller, always a listener and story-teller but never attention-seeker!

Tick tock..

Daisypath Wedding tickers

Wednesday, June 6, 2012

Wordless Wednesday #27: The Link



Image by: Keewan Choong, Source: Georgetown, Penang fb page.










12 comments:

  1. Happiness when "The Link" linked to 2 separate land.

    It's beautiful.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Deru Ombak,

      Yes, itulah nadi Pulau Pinang. :)

      Delete
  2. Teringin la heh. Tapi kena cari bodigad teman kalau nak menembak kat bawah tu waktu malam. Hehe.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kak Dinas,

      last saturday balik dari penang waktu senja..suasana nya memang macam ni..langit & laut sama biru...lampu sepanjang jambatan semua menyala..tkdak satu pun yg padam. Subhanallah...masa tu kalau ada SLR dalam tangan memang confirm dah berhenti kat tepi. sila bawak bodyguard dan ambik pic macam ni tau.....

      Delete
  3. suami akak dulu selalu jugak turun sini..mengail ikan..
    sekarang tak dak geng dia tak pi dah la..:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Diana,

      oh ya ka...lumayan tak hasil tangkapan tu..? Dok nampak jugak orang dok pi mengail..kaki pancing, kaki mengail memang rajin dok sini.

      Delete
  4. sukanya gambar ni..cantik sgt...

    ReplyDelete
  5. Kakcik, Bitt, Papa Mifz, Chik Na & Ninie D..

    photographer ni memang pandai shoot kan. Kena dengan suasana nya. Saya sekarang makin suka layan gambar2 macam ni, keindahan alam, langit, air, dengan kebijaksanaan manusia dalam senibina...dapat mengingatkan kita akan keagungan dan kebesaran Allah SWT.

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails