About Me

My photo
Author of this blog, a muslimah, an executive, a daughter, a sister, a leader, the coffee-addict, a book-worm, a traveller, always a listener and story-teller but never attention-seeker!

Tick tock..

Daisypath Wedding tickers

Wednesday, July 18, 2012

Wordless Wednesday #31: Beruk Makyeh Kesayangan Saya











19 comments:

  1. Awat tinggai kepala ja? Mana pi badan dia? Ada tragedi kemalangan main mercun ka? Banyak tul soklan akak. Hehehe.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kak Aidah,

      Dia memang ada kepala saja, kak. Badan tak tau la ada kat sapa, macam tu jugak kaki & tangan dia. Tapi walaupun sekadar kepala saja...boleh jugak tu muat sampai 5 atau 6 hengget syiling...hehe

      Delete
  2. Ooo dari description kat atas tu, ini purse rupanya eh. Comel!

    ReplyDelete
    Replies
    1. kak dinas,

      yaaaa...purse syiling yg selalu berada dalam handbag chek..:-)

      Delete
  3. Replies
    1. Kak Tiha,

      cute kan...hadiah, orang bagi.. :-)

      Delete
  4. ala tomei2....awat nampak kepala ja..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kak Kamsiah,

      Dia ni stail ada kepala je kak....badan semua tak tau hilang pi mana..hehehe.

      Delete
  5. Hehehehe lama sungguh tak guna perkataan beruk mak yeh ni.... Saya follow disini

    ReplyDelete
    Replies
    1. Joanna,

      Thanks dear..nanti senang2 i pi terjah blog u naa.. :-) salam perkenalan from me.
      kadang-kadang guna jugak perkataan beruk makyeh tu...hehe

      Delete
  6. alolo...comey nya...akak pn ada 1..ni tmpt isi duit syillingkan...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kak Nza,

      Ya..tepat sekali...dompet isi duit syiling..sayang sgt, sebab orang yg hadiahkan.

      Delete
  7. comel.. patut pun jd kesayangan..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kak Hanis Azla,

      Harusss lah..lagipun berguna sangat-sangat. Taklah asyik rosak purse beso tu..berat dengan duit syiling je.

      Delete
  8. erm......................................................
    dah besar pun nak main patung lagi tak malu.....
    ekekekkeke (gurau je......)
    Selamat menyambut Ramadhan yg bakal tiba.....

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tirana,

      Excuse meee...bukan anak patung okey..hehe...tu purse isi duit syiling la..cuma dia cute la sebab ada muka beruk tu...hehe

      Salam ramadhan utk awak juge..

      Delete
  9. ensem sgt beruk makyeh tuhh..huhuhu


    makneng follow kamu
    jemput follow makneng

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails