About Me

My photo
Author of this blog, a muslimah, an executive, a daughter, a sister, a leader, the coffee-addict, a book-worm, a traveller, always a listener and story-teller but never attention-seeker!

Tick tock..

Daisypath Wedding tickers

Friday, August 17, 2012

Have a blessed Eid-Ul-Fitr


Anak gorila gagah perkasa
Amat terkenal di kampung sentosa
Maaf andai terkasar bahasa
Saya ucapkan selamat hari raya



Budak-budak main mercun
Jangan sampai terbakar tangan
Di Aidilfitri kita berhimpun
Hulurkan tangan bermaaf-maafan


Have a blessed Eid-ul-fitr to all friends and family, maaf zahir batin.




p/s: raya greetings guna pic muka tembon! just to be inspired supaya bertambah tembon & sihat...aminnn.





12 comments:

  1. Dik Murni, akak pun nak ucapkan selamat hari raya & mohon maaf atas segala salah & silap selama kita berkawan2 di dunia blog ni. Semoga Murni sudi maafkan akak naa. Usik mengusik bawak bahagia kan. Jaga diri baik2, jaga kesihatan di musim raya ni. Bila sihat, baru best raya. Take care naa :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. kak Dinas,

      tiada apa perlu dimaafkan kak dinas..tak pernah buat salah apa2 pun. glad to know u and happy to have u as a friend n sis...:D
      u take care too...salam lebaran, maaf zahir batin.

      Delete
  2. SITI MURNI, sama-sama lah kita bermaafan di hari baik dan mulia ini. Selamat beraya di samping keluarga...

    *muka tembon pun takpa, asal hati gumbira dan ceria.

    DINAS ALDI, selamat hari raya dan maaf zahir batin jua buat U...

    ReplyDelete
    Replies
    1. kak Azie,

      saya pun lagi suka muka tembon..yang penting sihat & ceria...macam kak azie...hee...:D

      sama2 la kita ya...maaf zahir batin. moga aidilfitri kak azie, ceria di samping keluarga.

      Delete
  3. anak gorila gagah perkasa,
    bapa gorila lagilah gagah,
    selamat hari raya puasa,
    harap maaf silap dah salah.

    *sedap lagu latar !

    ReplyDelete
    Replies
    1. pakngah,

      terima kasih..lagu era pakngah muda2 ni..hehe...kegemaran mak. selamat berhari raya di kampung halaman buat pakngah & keluarga.

      Delete
  4. salam Aidilfitri, maaf zahir batin

    ReplyDelete
  5. Assalamm,, munyik lagu raya, maaf zahir..salam edil fitri..masih ada beberapa jam untuk penuhkan saham kudrat yg ada,,,

    ReplyDelete
  6. mana ada gorilla kat kg sentosa...! ada ada jer you ni..he..he.. SHR dari IM juga..

    ReplyDelete
  7. Salam aidilfitri dan maaf zahir batin andai sepanjang perkenalan di alam maya ni ade membuatkan murni tersinggung or terasa hati...

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails