About Me

My photo
Author of this blog, a muslimah, an executive, a daughter, a sister, a leader, the coffee-addict, a book-worm, a traveller, always a listener and story-teller but never attention-seeker!

Tick tock..

Daisypath Wedding tickers

Wednesday, October 3, 2012

Wordless Wednesday#37: Bangkok Lane














21 comments:

  1. Cantik rumah2 lama ni bila dah di restore

    ReplyDelete
    Replies
    1. Makchaq..

      Townhouse kat bangkok lane ni memang dah lama dah.elok lagi keadaannya.

      Delete
  2. Satu waktu dulu, Bangkok Bank di Kuala Lumpur adalah 'mercu tanda' yang sangat popular. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. This comment has been removed by the author.

      Delete
    2. This comment has been removed by the author.

      Delete
    3. Kakcik..

      Bangkok bank kat penang ni baru satu saja cawangannya yang saya biasa tengok. Itupun bukanlah besar sangat bangunannya..nama pun cawangan..hihi

      Delete
  3. Replies
    1. Sugarhoney.

      Bilakah kita dapat dating sambil menikmati mee goreng berkenaan?

      Delete
  4. sapa kata barang lama tak cantik atau dipercantikkan ?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pakngah..

      Itu lah...saya pun tak tahu siapa yang kata macam tu..saya tak kata ya...hihi

      Delete
  5. Replies
    1. Kak linda..

      Wahhh..senyum sambil kenyit mata yer..

      Delete
  6. Replies
    1. Kak dinas..

      I like it too! U should go there and tembak-tembak some photos...mesti awesome..lepas tu pi pekena mee sempoi kat situ...wallaa..

      Delete
  7. wah...saya tak pernah sampai lagi ke Kota Bangkok

    ReplyDelete
    Replies
    1. Eelobor..

      Ini bukan kat kota bangkok..tapi lorong bangkok kat penang ni ha..hihi...kita pun baru sekali landing kat sini..

      Delete
    2. bru ta tau ada lorong bangkok kt malaysia

      Delete
  8. wahhhh....hensem nya gamba hang....sama tahap dengan kak dinas lah ko ni erk......uhukz..

    ReplyDelete
  9. Sangat suka dengan sudut2 Dari lensa..

    ReplyDelete
  10. mee goreng ada sama tak rasanya cam kt malaysia?

    ReplyDelete
  11. Cantiknya rumah lama ni. Agak2 berapa lah nilainya sekarang ni.

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails