About Me

My photo
Author of this blog, a muslimah, an executive, a daughter, a sister, a leader, the coffee-addict, a book-worm, a traveller, always a listener and story-teller but never attention-seeker!

Tick tock..

Daisypath Wedding tickers

Wednesday, November 21, 2012

Wordless Wednesday #42: Gaza








photo credit: national geographic





14 comments:

  1. Photograph by Paolo Pellegrin

    Twelve-year-old Khamis Abu Arab (at left) was playing outside when he found an undetonated shell. He brought it home, where it exploded in his face. A series of operations in an Israeli hospital removed shrapnel from his eyes but couldn’t restore his sight.

    ReplyDelete
  2. Semoga Allah SWT melindungi mereka...

    ReplyDelete
  3. pakngah amat bersyukur dapat hidup dinegara yang bertuah ini .. tapi masih ramai lagi yang tidak tahu bersyukur .. pakngah bimbang bila Tuhan menimpakan balaNya, semua akan terlibat.

    ReplyDelete
  4. Nak sama2 berjuang tak mampu.. hanya boleh berdoa untuk mereka..

    ReplyDelete
  5. Kita kat Malaysia, baru kena uji sikit siaran Astro tergendela sebab hujan ..dah marah marah..Kat san, siaran TV pun mungkin manjang takde sebab elektrik pun terputus kena bom!

    ReplyDelete
  6. Sangat perit kehidupan mereka. Saban hari diserang rasa gelisah. Makan-pakai tak jadi keutamaan tapi keselamtan diri yg jadi keutamaan.

    ReplyDelete
  7. Sama2lah kita terus berdoa untuk mereka.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Baru baca komen dik Murni kat blog tadi. PSP tu apa & kat mana? Hehe, teruk la akak ni kan.

      Delete
  8. semoga Palestin menjadi negara merdeka satu hari nanti...

    ReplyDelete
  9. Bila mengenang mereka, kita akan selalu menjadi manusia yang bersyukur, insyaAllah. Semoga Allah makbulkan doa kita semua agar Palestin bebas dari kedukaan. Amin.

    ReplyDelete
  10. sedih mengenang kan mereka kat sana

    ReplyDelete
  11. Syukur hari ini sudah bermula gencatan senjata.

    ReplyDelete
  12. alhamdulillah ta dan jemaah masjid tak penah putus mendoakan saudara kita di sana ..tiap kali selesai solat jemaah.syukur.

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails