About Me

My photo
Author of this blog, a muslimah, an executive, a daughter, a sister, a leader, the coffee-addict, a book-worm, a traveller, always a listener and story-teller but never attention-seeker!

Tick tock..

Daisypath Wedding tickers

Sunday, December 16, 2012

Akak pulak bawak diri..

Finally...packing done! Lega aih...among the things I hate..bab mengemas luggage.

Esok nak bawak diri. Hopefully, cuti 9D6N ni dapat merehatkan otak.


Setakat pagi ni..kedua-dua belah tangan yang bengkak akibat alergi sepi, masih tidak menunjukkan sebarang kesan yang baik. Lain kali hang guna la lagi segala mak nenek cologne..naaa murni..sakit macam ni baru nak reti. 

Pergi klinik jumpa doc ensem yang baik hati...dicocok dengan injection sebab ubat yang doc lain bagi sebelum ini, tidak memberikan kesan positif. Mood nak bawak diri pun ala-ala 50-50 gitu. Antara nak pi dengan tak mau pi. Sebab -- bila sakit ni rasa tak best nak pi mana-mana pun.

Lepas injection, gatal dah kurang dan bengkak pun mulai surut. Alhamdulillah. Doc Cheam yang ensem itu turut membekalkan cetirizine sebagai ubat tambahan & dermosol untuk sapuan kat tangan budak degil tu!




Dear frens and family..doakan kembara I mempelajari, mengamati dan menghayati keindahan ciptaan Allah dan budaya di tempat orang dipermudahkan, diberikan kesihatan serta semua program dapat berjalan dengan lancar, selamat tiba ke destinasi dan selamat kembali ke tanahair.. ya.


kalau ada salah & khilaf, 
I mintak maaf..

pegi 7E beli bateri,
sila lah jaga diri..

Terima kasih daun keladi..
nanti I balik..I blogging lagi. 

Bawak kereta pegi puspakom..
Assalammualaikum.. :-)



XOXO :D Publish!


Love,
Murni Alfathunnisa Ishak

15 comments:

  1. salam...take care
    semoga nanti dapat share cerita sepulang dari bercuti nanti.
    Nasib baik ada doc encem tu kan :)

    ReplyDelete
  2. Baibai dik, selamat bercuti! Jaga diri baik2 *lap ayaq mata*

    ReplyDelete
  3. Salam cik murni...

    Jaga diri kat sana nanti...babai bestnye dia dpt bercuti....

    ReplyDelete
  4. Babai Murni.... jangan lupa balik....

    ReplyDelete
  5. sis... jgn lupa i nak fm yang paling mahal.. heheh take care. hati2 di tempat orang...

    ReplyDelete
  6. Jangan lupa jaga diri, singgah lokasi yg sesuai,,

    ReplyDelete
  7. Tangan yang lebam tu elok disimen

    ReplyDelete
  8. Selamat bercuti..berehat...Lama juga tu bercuti...enjoy!

    ReplyDelete
  9. Nak pi mana dik? Baik2 jaga diri tempat orang na. Dugaan sebelum memulakan cuti tu akan menambahkan manis bila bercuti nanti. Percayalah. Sebab akak selalu macam tu. Ada je ahli rombongan yang sakit...tak pun buat hal. Hehehe.

    ReplyDelete
  10. wow lama juga bercuti yer...enjoy...semoga selamat pergi dan kembali...

    ReplyDelete
  11. wahh jauhno bunyinya,moga hepi2 kat sana :)

    ReplyDelete
  12. perjalanan kerana Allah,
    muga selamat pergi dan balik dalam barokah!

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails