About Me

My photo
Author of this blog, a muslimah, an executive, a daughter, a sister, a leader, the coffee-addict, a book-worm, a traveller, always a listener and story-teller but never attention-seeker!

Tick tock..

Daisypath Wedding tickers

Wednesday, May 8, 2013

Wordless Wednesday #43: Rezeki ada di mana-mana













10 comments:

  1. Di laut Dan di darat...juga di udara

    ReplyDelete
  2. Kerana setiap yg Allah jadikan adalah kebaikan utk hambaNya menfaatkan..

    ReplyDelete
  3. hatta di bangunan batu sekalipun!

    ReplyDelete
  4. Dimana2 Allah kurniakan rezeki, usaha dan tawakkal kerana kita semua dikurniakan akal.

    ReplyDelete
  5. ya...dalam dasar laut pun ada rezekiNYA :)

    ReplyDelete
  6. Kakcik suka tatap gambar yang cantik itu. :)

    ReplyDelete
  7. Betoi tu. Hanya perlu berusaha & yakin padaNya :)

    ReplyDelete
  8. Cantik gambaq ni. Tengok pun dah rasa tenteram di hati, apatah lagi kalau ada kat situ. Tetiba akak rasa macam nak balik PD pulak. Dan akak setuju...tinggal lagi kita kena berusaha kan.

    ReplyDelete
  9. setuju...yang penting usaha tangga kejayaan...:)

    ReplyDelete
  10. Allah S.W.T telah menjamin rezeki semua makhluknya..
    nice photo :)

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails