About Me

My photo
Author of this blog, a muslimah, an executive, a daughter, a sister, a leader, the coffee-addict, a book-worm, a traveller, always a listener and story-teller but never attention-seeker!

Tick tock..

Daisypath Wedding tickers

Wednesday, May 22, 2013

Wordless Wednesday #45: Malaysia's Countryside




Paddy Field of Teluk Air Tawar, May 20th, 2013. Photo courtesy, abam Remy a.k.a Azri Ishak

19 comments:

  1. mendamaikan..menenangkan...ingin sekali berlari2 diatas batas2 petak padi..mengimbau kenangan zaman kanak2..

    ReplyDelete
    Replies
    1. kak kamsiah..

      komen kak tu buat kenangan masa kecil terbayang-bayang di hadapan mata. :-)

      Delete
  2. cantiknya.. teluk air tawar? xperasan pulak..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Amanina,

      yes, teluk air tawar. my hometown....harus lah akak ingat setiap batas bendang dan jalan2 di kampungnya...lalala

      Delete
  3. Like sister like brother. Nice captured..
    saujana mata memdang - nyaman dan mendamaikan

    ReplyDelete
    Replies
    1. kakzakie,

      terima kasih on behalf adik. dia baru nak belajaq. camera pun pinjam dari kakak tengahnya.

      Delete
  4. dah lama saya teringin nak ambik gambar kat sawah padi...

    nice landscape view ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. daddy ziyyad,

      tanah sawah pun banyak yang dah diratakan...harga yang perlu dibayar bagi maksud pembangunan.

      Delete
  5. sawah padi seluas mata memandang...dengan deretan gunung dan kepulan awannya...indah sungguh pemandangan..

    ReplyDelete
  6. sejuk mata memandang.....

    ReplyDelete
  7. masa dan sudut yang tepat. tapi kekadang apa yang di gambar tidak sama dengan realiti suasana...

    ReplyDelete
    Replies
    1. im,

      memang tak sama...sebab edit....hehe. realitinya, cukuplah kita yang diberi kesempatan menikmati keindahan alam ciptaan tuhan ni sambil merafakkan rasa syukur..betapa besarnya kuasa Dia.

      Delete
  8. Errr...ni bukan padang GOLF jerk.....ahakz....ahakz...LAKSA satuuuuuuuuu

    ReplyDelete
    Replies
    1. jebat,

      hang agak2 la padang golf...ada batas, tali air segala kot...haha...amboi..tau la depa dok bandar...sawah dengan padang golf pun tak kenai... :p

      Delete
  9. Subhanallah...cantiknya....

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails